Miljoenen Brazilianen zaten in de nacht van zaterdag op
zondag ineens rechtop in hun bed. Midden in de nacht ging namelijk het alarm af
op hun smartphone. Brazilië werd namelijk aangevallen door buitenaardse wezens.
Dit weekend ging bij miljoenen inwoners van Brazilië het
zogenoemde Alerta Extrema af. Dit is een noodmelding die vergelijkbaar is met
het Nederlandse NL Alert. En net als bij een NL Alert, maakt de Braziliaanse
evenknie een enorme bak teringherrie.
Omdat het alert midden in de nacht kwam, waren de
Brazilianen dan ook direct klaarwakker. ‘Red jezelf! We worden aangevallen door
aliens! Ze haten mensen!’, was op menig smartphone te lezen.
Op sociale media wemelt het dan ook van de berichten van verontruste
Brazilianen. Gelukkig blijkt er niets aan de hand. Grappenmakers met computerskills
zouden namelijk de berichtendienst hebben gehackt.
Buitenaards leven onderweg?
Ondanks de hack, moeten we wel oppassen voor buitenaardse wezens. Niemand minder dan Baba Vanga heeft voorspeld dat onze planeet dit jaar bezoek zal krijgen van aliens. Volgens voorspellingen van het medium zal dit contact met buitenaards leven leiden tot een nieuwe wereldoorlog.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten